מדיניות החזרה וביטול עסקה:
מדיניות זו מסדירה באופן בלעדי את זכויותיך בכל הקשור לביטול עסקאות עם בעלת האתר בהתאם לשלבי העסקה השונים, הכול בכפוף ומבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו,כפי שיעודכנו מעת לעת (להלן: “חוק הגנת הצרכן / תקנות הגנת הצרכן”). למען הסר ספק, במקרה של סתירה בין הוראות החוק לתנאי מדיניות זו יגברו הוראות החוק.
ביטול עיסקה:
ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט, כל עוד לא נשלחו המוצרים על ידי בעלת האתר או מי מטעמה אל הכתובת שנמסרה. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית.
מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לחברה תוך 14 יום ע”י משלוח אל בעלת האתר. האחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.
אמצעי התשלום אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר.
החזרה במשלוח:
לקוחות שבחרו באפשרות משלוח יכולים להחזיר את המוצר עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר. לא יתקבל החזר בגין עלות המשלח (המקורי) ועלות המשלח (ההחזרה) תחול על הקונה.
החזרה באיסוף עצמי:
לקוחות שבחרו באיסוף עצמי מתחייבים לאסוף את המוצר עד 7 ימים ממועד הרכישה ויכולים להחזיר את המוצר עד 14 מיום האיסוף. במידה והלקוח לא הגיע לאסוף את המוצר בתום 7 ימים כאמור יחשב המוצר כנאסף לתקופת ההחזרה המותרת.
כללי החזרה:
החזרה תתאפשר רק אם המוצר הוחזר במצב תקין ולא נגרם בו נזק. עלות החזרת המוצר במשלוח חלה על הקונה, אלא אם מדובר בטעות של בעלת האתר או פגם מהותי שלא צויין.
שירות לקוחות:
בכל שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בימים א-ה 10:00-16:00
בטלפון מס’ 052-3282114 או במייל regina1975@gmail.com